Notification texts go here Contact Us Buy Now!
اشاعتیں

جب عورت اپنے شوہر کی مردانگی کو چیلنج کرتی ہے



جب عورت اپنے شوہر کی مردانگی کو چیلنج کرتی ہے۔
️👇 ♥

ایک دن میاں بیوی میں کسی بات پر جھگڑا ہو گیا، دونوں کے درمیان گرما گرم بحث ہو گئی اور میاں بیوی غصے سے لال پیلے ہو گئے۔
 
اپنے غصے پر قابو نہ رکھ پانے پر بیوی نے شوہر سے کہا کہ اگر تم مرد ہو تو مجھے طلاق دے دو، میں تمہارے ساتھ ایک سیکنڈ بھی نہیں رہ سکتی۔
 
اس کے شوہر نے خاموشی سے اسے نظر انداز کرنے کی کوشش کی،
 
پھر بیوی نے کہا: تم مرد نہیں ہو، اگر تم ہو تو مجھے طلاق دے دو۔

اگرچہ اس کی بیوی ایک نیک اور نیک عورت تھی لیکن غصے کے عالم میں اس کے منہ سے یہ سب نکل رہا تھا اور اس موقع پر شیطان میاں بیوی کو ایک دوسرے سے جدا کرنے کی پوری کوشش کر رہا تھا۔
 
اور جب عورت کا غصہ بڑھ گیا تو اس نے کہا: اگر تم مرد ہو تو یہ کرو اور یہ اور فلاں فلاں کام کرو۔
 
آخرکار بیوی نے کہا: مجھے ابھی تمہارا جواب چاہیے، فوراً جواب دو۔

آخر کار اس آدمی کو کاغذ کے ٹکڑے پر چند سطریں لکھ کر لفافے کے اندر ڈالنا پڑیں، ہاتھ میں پکڑا اور پھر کہا: جاؤ "خدا کا ایمان" یہ وہ دروازہ ہے جس سے تم میرے ساتھ آئے ہو۔ ثابت کرو کہ میں مرد ہوں اب مکہ جاؤ

چنانچہ وہ اپنا سامان جمع کر کے گھر چلی گئی۔
 
جب یہ خبر لوگوں تک پہنچی تو کسی کو یقین نہ آیا کہ وہ آدمی اچھا اور رحم دل ہے تو وہ اپنی بیوی کے ساتھ اس طرح کا سلوک کیسے کرتا ہے؟

دوسری طرف اس کی بیوی کے میکے میں دن گزرتے گئے، آہستہ آہستہ اس کا دل وہاں ڈوبنے لگا، وہ تنہائی کا شکار ہونے لگا،
 
چنانچہ ایک دن اس نے اپنے شوہر کو بلایا اور رونے لگی: تم میرا سب کچھ ہو، میں تمہارے بغیر نہیں رہ سکتی، تم میرا سب کچھ ہو، تم میری روح ہو، تم میری روح ہو، تم میرا سب کچھ ہو وغیرہ۔
 
اس شخص نے کہا: ام محمد! اب تم مجھ سے کیا چاہتے ہو؟؟
 
بیوی نے کہا: میں غلط تھا۔ اس نے کہا: مجھے لگتا ہے کہ تم مرد ہو اور میں بیوقوف عورت ہوں۔
 
اس آدمی نے جواب دیا: یہ آپ کی درخواست ہے جو میں نے قبول کر لی ہے اور مجھے ثابت کرنے دو کہ میں مرد ہوں۔

بیوی نے کہا، "مجھے لگتا ہے کہ تم مرد ہو، لیکن میں ایک بے وقوف عورت ہوں۔"
 
جب اس شخص نے عورت کو اپنے سامنے اپنی بے بسی اور غم کا اظہار کرتے دیکھا تو اس نے کہا: اچھا! جاؤ لفافہ کھولو اور دیکھو میں نے تمہیں کیا لکھا ہے۔
 
عورت فون پکڑ کر اٹھی اور لفافہ کھولا تو اس پر کاغذ کا ایک ٹکڑا دیکھ کر بولی: میرے پیارے ام محمد! اگر آسمان زمین پر گر بھی جائے تو میں تمہیں کبھی نہیں چھوڑوں گا۔ "،

یہ اصل کاغذ تھا جو اس نے اس وقت اپنی بیوی کو دیا تھا،
 
لیکن بیوی نے سوچا کہ وہ "طلاق طلاق" کہے گی۔
 
بیوی نے اخبار پڑھا تو پھوٹ پھوٹ کر رونے لگی اور کہنے لگی: ’’اوہ سرتاج! معلوم ہوا کہ تم مردانہ مرد ہو۔

نوٹ: میرے بھائیو اور بہنو! دیکھیں شوہر نے غصے پر قابو پالیا تو کہانی کیسے بدل گئی
 
یہی اصل مردانگی ہے اور یہی نبی کا طریقہ ہے۔
آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: مومن اپنی مومن بیوی سے بغض نہیں رکھتا اور اسے اس سے جدا نہیں کرتا۔

ایک عربی مولوی کی تقریر سے ترجمہ

About the Author

Hi Greetings! thanks for reaching here, We are so delighted to welcome you on board. Your intelligence and energy make you an asset to your family and love ones.

ایک تبصرہ شائع کریں

Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.